بازدیدکنندگان گرامی؛ لطفا قبل از ثبت نام در باشگاه مشتریان و خرید محصولات شرکت اکباتان به موارد ذکر شده حتما توجه فرمائید. مشاهده...
دموتکس 2025 هانوفر برگزار نمی‌شود!
دموتکس هانوفر اعلام کرد این نمایشگاه در سال 2025 برگزار نخواهد شد و تنها در سال‌های زوج به صورت دوسالانه برگزار می‌شود.

دموتکس 2025 هانوفر برگزار نمی‌شود!

دموتکس هانوفر اعلام کرد این نمایشگاه در سال 2025 برگزار نخواهد شد و تنها در سال‌های زوج به صورت دوسالانه برگزار می‌شود.

از سال 2026، دموتکس گستره محصولات خود را در حوزه دکوراسیون داخلی گسترش خواهد داد و رنگ‌های ساختمانی، کاغذ دیواری، دیوارپوش‌های صوتی، کاشی، پوشش کف فضای باز و سایبان و… نیز در دموتکس حضور خواهد داشت و آن را به یک نمایشگاه بین‌المللی تجاری برای تزئینات داخلی تبدیل می‌کند.

در همین راستا بخش فرش ماشینی و قالی در دموتکس خاورمیانه، دبی (Domotex Dubai) متمرکز خواهد شد. که از تاریخ 22 تا 24 آپریل 2025 مطابق با 2 تا 4 اردیبهشت ماه 1404 برگزار می‌شود.

بازدیدکنندگان هانوفر در ژانویه 2026 DOMOTEX می‌توانند بسیار بیشتر از انواع کفپوش از این نمایشگاه انتظار داشته باشند.. Deutsche Messe AG اعلام کرده است که مجموعه این رویداد را به شش گروه محصول جدید برای رنگ، کاغذ دیواری، عناصر آکوستیک، کاشی‌ها و پوشش‌های کف فضای باز و همچنین دیوارهای جداکننده و عناصر سایبان گسترش می‌دهد.

دموتکس از سال 2026، هر دو سال یک بار به غرفه داران و بازدیدکنندگان یک پلتفرم منحصر به فرد برای دکوراسیون داخلی ارائه می‌دهد که نوید هم‌افزایی ارزشمندی را برای تجارت و معماری می‌دهد. بنابراین دموتکس از نمایشگاه تجاری پیشرو برای فرش و کفپوش به نمایشگاه بین‌المللی برای پوشش کف و تزئینات داخلی تبدیل خواهد شد. تحت شعار «ایجاد اتاق‌ها – تبدیل فضاها»، بازدیدکنندگان می‌توانند در ژانویه 2026 راه‌حل‌های محصول منحصربه‌فردی را برای کف، دیوار و سقف کشف کنند.

دموتکس 2026 از 19 تا 22 ژانویه مطابق 29 دی الی 2 بهمن 1404 در هانوفر آلمان برگزار می‌شود.

تاریخ ثبت : 1403/06/24
    
 
  نام و نام خانوادگی : *
آدرس ایمیل یا شماره تماس : *
  دیدگاه : *