بازدیدکنندگان گرامی؛ لطفا قبل از ثبت نام در باشگاه مشتریان و خرید محصولات شرکت اکباتان به موارد ذکر شده حتما توجه فرمائید. مشاهده...
13 هزار بازدید کننده از 74 کشور جهان در Gaziantep Carpet Fair 2024
بر اساس گزارش اتاق بازرگانی غازی آنتپ، 13 هزار و 805 بازدید کننده متخصص از 74 کشور جهان در نمایشگاه فرش غازی آنتپ حضور پیدا کردند.

13 هزار بازدید کننده از 74 کشور جهان در Gaziantep Carpet Fair 2024

بر اساس گزارش اتاق بازرگانی غازی آنتپ،  13 هزار و 805 بازدید کننده متخصص از 74 کشور جهان در نمایشگاه فرش غازی آنتپ حضور پیدا کردند.

تونجای یلدیریم، رئیس اتاق بازرگانی غازی آنتپ اظهار داشت که این نمایشگاه که برندهای قوی فرش و خریداران بین المللی را گرد هم می آورد، کمک قابل توجهی به توسعه این بخش می‌کند.

یلدیریم با توجه به اهمیت قالی بافی برای اقتصاد غازی انتپ ادامه داد:

«نمایشگاه فرش غازی آنتپ رسالت مهمی در معرفی قدرت و تنوع غازی آنتپ، لوکوموتیو صنعت فرش در کشورمان دارد. اینکه شهر ما میزبان چنین نمایشگاه ویژه‌ای است، ارزش افزوده‌ای را به مردم خواهد داد. در حالی که 13 هزار و 805 متخصص صنعت از 74 کشور از نمایشگاه ما بازدید کردند، نزدیک به 2 هزار نفر از آنها بازدیدکنندگان بین المللی بودند و شرکت‌های شرکت کننده از کشورهایی مانند ایران، هند، اندونزی حضور داشتند. همچنین از کشورهای اردن، عمان، چین، بلژیک، آلمان، عربستان سعودی، یونان، ازبکستان، کویت، مصر، انگلستان، ایتالیا، لیبی، آذربایجان، آمریکا و روسیه نیز بازدید کردند. این نمایشگاه کمک قابل توجهی به شرکت های شرکت کننده در تقویت ارتباطات تجاری موجود و ایجاد شبکه های تجاری جدید می کند.»

تاریخ ثبت : 1403/03/30
    
 
  نام و نام خانوادگی : *
آدرس ایمیل یا شماره تماس : *
  دیدگاه : *