بازدیدکنندگان گرامی؛ لطفا قبل از ثبت نام در باشگاه مشتریان و خرید محصولات شرکت اکباتان به موارد ذکر شده حتما توجه فرمائید. مشاهده...
دویچه مسه حضور ایرانی‌ها را تسهیل می‌کند
رئیس کمیسیون فرش، هنر و صنایع‌دستی اتاق ایران: دموتکس معتبرترین برند نمایشگاهی فرش و کفپوش در دنیا است. سالن طولانی هم دارد و فرش ایران هم باهاش سابقه خیلی خوبی دارد. البته این سابقه در سال‌های اخیر به خصوص ایرانی‌ها و فرش دستباف حضور کمتری داشتند.

دویچه مسه حضور ایرانی‌ها را تسهیل می‌کند

مرتضی حاجی‌آقا میری، رئیس کمیسیون فرش، هنر و صنایع‌دستی اتاق ایران: دموتکس معتبرترین برند نمایشگاهی فرش و کفپوش در دنیا است. سالن طولانی هم دارد و فرش ایران هم باهاش سابقه خیلی خوبی دارد. البته این سابقه در سال‌های اخیر به خصوص ایرانی‌ها و فرش دستباف حضور کمتری داشتند.

دلایل متنوعی دارد. مسأله تحریم بوده و افتی که بازار فرش دستباف دنیا در اروپا به وجود آمده است، دخیل بوده است. 

در سالیان اخیر ویزای ایرانی‌ها که می‌خواهند شرکت کنند و مسأله تحریم حمل و نقل و شرکت حمل و نقلی که فعالیت دموتکس انجام می‌دهد، مخصوصا برای ایرانی‌ها محدودیت حمل بار داشته است.

در گفتگوها به نتایجی رسیدیم که بتوانیم آنقدری که از دست شرکت دویچه مسه بر‌می‌آید، حضور ایرانی‌ها را تسهیل کند. البته در دبی به دلیل نزدیکی به ایران و مرکزیت خاورمیانه و شمال آفریقا، فکر می‌کنم اتفاق خوبی خواهد بود.

تاریخ ثبت : 1403/02/11
    
 
  نام و نام خانوادگی : *
آدرس ایمیل یا شماره تماس : *
  دیدگاه : *