بازدیدکنندگان گرامی؛ لطفا قبل از ثبت نام در باشگاه مشتریان و خرید محصولات شرکت اکباتان به موارد ذکر شده حتما توجه فرمائید. مشاهده...
هیچ وقت فرش ماشینی نمی‌تواند، جای فرش اصیل ایرانی را بگیرد.
غلامحسین نیشابوری، فعال فرش دستباف: حدود چهارنسل است در کار فرش دستباف هستیم و از اولین دوره‌های نمایشگاه شرکت کردیم. هیچ وقت فرش ماشینی نمی‌تواند، جای فرش اصیل ایرانی را بگیرد. اما فرش تجاری دستباف ارزان‌قیمت جای خود را به رقبا داده است.

هیچ وقت فرش ماشینی نمی‌تواند، جای فرش اصیل ایرانی را بگیرد.

غلامحسین نیشابوری، فعال فرش دستباف : حدود چهارنسل است در کار فرش دستباف هستیم و از اولین دوره‌های نمایشگاه شرکت کردیم. هیچ وقت فرش ماشینی نمی‌تواند، جای فرش اصیل ایرانی را بگیرد. اما فرش تجاری دستباف ارزان‌قیمت جای خود را به رقبا داده است. ما این بازار را به دلیل حضور رقبای قدرتمندی مثل هند و پاکستان، ترکیه و افغانستان از دست دادیم.

مهمترین مشکل نمایشگاه فرش دستباف نداشتن تبلیغات است. سابق بر این مخاطبان نمایشگاه دستباف فقط تجار خارجی بودند و تبلیغاتی داخل ایران نمی‌شد؛ هنوز هم این روش ادامه دارد. اما سال‌هاست که خریدار خارجی نمی‌آید و جا دارد برای نمایشگاه در ایران تبلیغ اساسی شود تا هم‌میهنان خودمان بیایند.

انگار کارخانه بوش آلمان چند سال کارخانه را ببندد، بعد باز کند و توقع داشته باشد دوباره بازار را بگیرد. این کار با توجه به زمانی که از دست داده و ورود رقبای قدرتمند کار مشکلی است، اما غیرممکن نیست.

هنوز امیدوارم با مدیریت قوی و توجه به فرش دستباف، جایگاه گذشته فرش دستباف را به دست آوریم. در نمایشگاه امسال استقبال زیادی نبود.

تاریخ ثبت : 1402/06/10
    
 
  نام و نام خانوادگی : *
آدرس ایمیل یا شماره تماس : *
  دیدگاه : *