بازدیدکنندگان گرامی؛ لطفا قبل از ثبت نام در باشگاه مشتریان و خرید محصولات شرکت اکباتان به موارد ذکر شده حتما توجه فرمائید. مشاهده...
احساس خطر ترک ها از رهبری دموتکس آنتالیا توسط ایرانی ها
دکتر منصور دیاری، رئیس سرای نوآوری فرش ماشینی در گفتگو با پایگاه خبری آریا دوک گفت: در نمایشگاه دموتکس ترکیه جلسات متعددی با مسئولان دموتکس داشتیم و امیدواریم به زودی تفاهم نامه مشترکی میان سرای نوآوری فرش ماشینی و دموتکس امضا شود.

احساس خطر ترک ها از رهبری دموتکس آنتالیا توسط ایرانی ها

دموتکس 2023 ترکیه نمایشگاهی با رهبری ایرانیان بود و همکاران ترک احساس خطر کردند

دکتر منصور دیاری، رئیس سرای نوآوری فرش ماشینی : در نمایشگاه دموتکس ترکیه جلسات متعددی با مسئولان دموتکس داشتیم و امیدواریم به زودی تفاهم نامه مشترکی میان سرای نوآوری فرش ماشینی و دموتکس امضا شود.

نمایشگاه آنتالیا به ایرانی‌ها این جرات را داد که یک نمایشگاه حتی در سطح جهانی دموتکس را خودمان به تنهایی می‌توانیم برگزار کنیم. قبلاً منتظر حرکت ترک‌ها بودیم و وزن دموتکس را بر اساس وزن حضور ترک‌ها می‌سنجیدیم. نمایشگاه آنتالیا کاملا ایرانی بود و ترک‌ها احساس خطر کردند که ایرانیان دموتکس را رهبری کنند.

مسئولان دموتکس دریافتند با ایرانی‌ها خیلی خوب می‌توانند کار کنند. اگر دموتکس سال بعد در دوبی برگزار شود، با توجه به پتانسیل فرش دستباف ایران در دوبی، نمایشگاهی بسیار قوی‌تر از آنتالیا می‌توان به برگزار کرد.

از همکاران فرش ماشینی می‌خواهم اگر دموتکس به دوبی منتقل شد، حضور پر تعدادتری داشته باشند تا سهم ما از بازار جهانی افزایش یابد.

 
تاریخ ثبت : 1402/05/13
    
 
  نام و نام خانوادگی : *
آدرس ایمیل یا شماره تماس : *
  دیدگاه : *