بازدیدکنندگان گرامی؛ لطفا قبل از ثبت نام در باشگاه مشتریان و خرید محصولات شرکت اکباتان به موارد ذکر شده حتما توجه فرمائید. مشاهده...
چرا پرچم ایران در نمایشگاه دموتکس هانوفر به اهتزاز درنیامد؟
دموتکس ۲۰۲۳ هانوفر یکشنبه گذشته به پایان رسید و چهار شرکت ایرانی به عنوان غرفه‌دار و تعدادی از متخصصان نساجی، فعالان صادرات فرش و مدیران شرکت‌های فرش ماشینی برای بازدید به هانوفر رفتند. اما پرچم ایران در میان پرچم دیگر کشورهای شرکت کننده در فضای نمایشگاه نصب نشد.

چرا پرچم ایران در نمایشگاه دموتکس هانوفر به اهتزاز درنیامد؟
‌‌
 دموتکس ۲۰۲۳ هانوفر یکشنبه گذشته 25 دی ماه 1401 به پایان رسید و چهار شرکت ایرانی به عنوان غرفه‌دار و تعدادی از متخصصان نساجی، فعالان صادرات فرش و مدیران شرکت‌های فرش ماشینی برای بازدید به هانوفر رفتند. اما پرچم ایران در میان پرچم دیگر کشورهای شرکت کننده در فضای نمایشگاه نصب نشد.

 پیش از این ۲۷ شرکت ایرانی برای حضور در دموتکس هانوفر درخواست داده بودند که پس از مشکلات در صدور ویزا، در یک تصمیم جمعی از حضور در دموتکس انصراف دادند. علیرغم پیگیری‌های دموتکس،
سفارت آلمان سختگیری فراوانی در صدور ویزا داشت و ویزای غرفه‌داران ایرانی صادر نشد.

چهار شرکت در غرفه‌های ایرانی حاضر در دموتکس حضور داشتند. نادیده گرفتن شرکت‌کنندگان ایرانی در نمایشگاه هانوفر با عدم نصب پرچم ایران، پس از عدم صدور ویزا موج نارضایتی را در میان تولیدکنندگان ایرانی به همراه داشته است.
‌‌
دموتکس ۲۰۲۲ ترکیه نیز در بنر ورودی و خوش‌آمدگویی، زبان فارسی وجود نداشت که با پیگیری نماینده دموتکس در ایران، این بنر تغییر کرد.

پیشنهاد می‌شود اتحادیه فرش ماشینی و انجمن‌های صنفی اعتراض تولیدکنندگان را به دموتکس اعلام کنند تا شاهد این رفتارها نباشیم.

برگرفته از dooksocial

تاریخ ثبت : 1401/10/29
    
 
  نام و نام خانوادگی : *
آدرس ایمیل یا شماره تماس : *
  دیدگاه : *