بازدیدکنندگان گرامی؛ لطفا قبل از ثبت نام در باشگاه مشتریان و خرید محصولات شرکت اکباتان به موارد ذکر شده حتما توجه فرمائید. مشاهده...
ایجاد فضایی کاملا متفاوت و جذاب با فرش مشکی
اگر به فرش مشکی علاقه دارید و دوست دارید یکی از آنها را در خانه داشته باشید، مهم ترین شرط آن است که سالن خانه تان کوچک نباشد. اگر خانه کوچکی دارید و فضای سالن تان محدود است، وجود فرش مشکی می تواند به بسته و کوچک تر شدن فضا کمک کند.

ایجاد فضایی کاملا متفاوت و جذاب با فرش مشکی

فرش ها در رنگ های مختلفی بافته می شوند و هر رنگ دنیایی شگفت انگیز را به فرش هدیه می دهد. فرش مشکی هم دنیای متفاوت و عجیب و اسرار آمیز خودش را دارد و با داشتن یکی از این فرش ها فضای خانه تان سرشار از حس های متفاوت و خاص می شود. فرش مشکی ساده، فرش زمینه مشکی با طرح های رنگی، فرش مدرن مشکی، فرش فانتزی مشکی و انواع دیگر مدل های فرش مشکی زیبایی بخش خانه تان خواهند بود، به شرط آنکه بتوانید چیدمانی متناسب با آن را ایجاد کنید. برای آنکه خانه ای خاص و متفاوت داشته باشید، باید از فرشی با رنگ متفاوت استفاده کنید.

انواع مدل های فرش مشکی

فرش های مشکی رنگ در مدل های مختلفی بافته می شوند. شما می توانید یک فرش مشکی ساده برای خانه تان خریداری کنید و یا آنکه به سراغ فرش هایی با رنگ های ترکیبی بروید. طرح و نقشه این فرش ها نیز متفاوت اند و مدل های مختلفی را شامل می شوند. انتخاب هر کدام از مدل ها و رنگ های فرش مشکی به وسایل خانه و ست چیدمانی تان هم بستگی دارد. مثلا اگر از وسایل فلزی طلایی استفاده کرده اید، یک فرش مشکی طلایی انتخاب خوبی برای تان خواهد بود. فرش های مشکی رنگ بر اساس مدرن یا سنتی بودن هم دسته بندی می شوند. شاید باور نکنید اما فرش های سنتی با نقشه های ایرانی به رنگ مشکی هم وجود دارد و ترکیب های خاص و بی نظیری را در خانه ایجاد می کنند.

فرش مشکی سنتی

همیشه تصور ما از فرش هایی با طرح و نقشه ایرانی آن است که از رنگ های روشن و جذابی مانند کرم و قرمز و قهوه ای و رنگ های این چنینی در فرش استفاده شده باشد. اما فرش زمینه مشکی با نقشه سنتی هم بافته می شود که بسیار خاص و متفاوت است. در این فرش ها همانگونه که گفته شد زمینه فرش به رنگ مشکی است و گل ها و طرح های آن با رنگ های دیگر که عمدتا کرم، صورتی، قهوه ای روشن و رنگ هایی از این دست هستند، بر روی این زمینه مشکی نقش بسته اند. نقشه این فرش ها شامل همان گل ها و تزیینات زیبایی است که بر روی دیگر فرش های ایرانی با رنگ های گرم و دل پذیر وجود دارد. تنها حضور رنگ مشکی با آن کنتراست عجیب و جذابی که با رنگ های دیگر ایجاد می کند است که تفاوت بزرگ فرش مشکی سنتی را با دیگر فرش ها به وجود آورده است.

فرش مدرن مشکی

از رنگ مشکی بیشتر در فرش های مدرن استفاده می شود و سبک های مدرن هم خوانی بیشتری با رنگ مشکی دارند. فرش مدرن مشکی که به شکل ساده یا طرح دار بافته می شود فضای بسیار امروزی و جدیدی را در خانه ایجاد می کنند. این فرش ها معمولا دارای طرح های ساده ای هستند و در آن ها خبری از گل ها و تزیینات سنتی نیست. طرح های موجود بر روی انواع فرش مدرن مشکی شامل خطوط مختلف، اشکال هندسی و طرح های مدرن و به اصطلاح جوان پسند هستند. رنگ های دیگر مورد استفاده در فرش مدرن مشکی هم در مدل های مختلف، متفاوت است، که در این میان فرش مشکی طلایی، فرش سفید و مشکی، فرش مشکی و طوسی از پر طرفدار ترین و پر فروش ترین ها محسوب می شوند. ست کردن این فرش ها با چیدمان کار راحت تری است و نتیجه کار نیز یک دکوراسیونی متفاوت، خاص و شیک از آب در می آید.

فرش مشکی مدرن

فرش مدرن مشکی

فرش فانتزی مشکی

یکی از انواع فرش مدرن مشکی، فرش فانتزی مشکی است. این فرش ها با طرح و نقشه ای فانتزی برای استفاده در مکانی نظیر اتاق نشیمن مناسب هستند. اگر به استفاده از رنگ های مشکی، طوسی و سفید در خانه و خصوصا در اتاق نشیمن خود علاقه دارید و به دبنال یک فرش مناسب برای ست کردن با این رنگ ها می گردید، فرش فانتزی مشکی یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود. این فرش ها دارای طرح هایی هستند که فضایی راحت و دوستانه و خودمانی را ایجاد می کنند. مثلا یک فرش زمینه مشکی با طرح هایی شامل حروف و نوشته های انگلیسی فانتزی به رنگ سفید و طوسی، یک فرش فانتزی مشکی به شمار می رود. یا آنکه فرش مشکی با طرحی مانند پر های طلایی رنگ، فرش مشکی با طرح ورساچه، فرش زمینه مشکی با طرح های موج مانند سفید و طوسی و غیره همگی جزو فرش های فانتزی به حساب می آیند.

فرش مشکی طلایی

از انواع مدل های مهم و پر طرفدار فرش های مشکی رنگ، آنهایی هستند که از رنگ طلایی در طرح و نقشه شان استفاده شده باشد. فرش مشکی طلایی برای بودن در خانه ای مناسب است که در چیدمان آن از رنگ طلایی استفاده شده است. برای مثال اگر مبلمان فلزی و یا میز جلو مبلی فلزی طلایی در خانه دارید، فرش مشکی طلایی هماهنگی خوبی را ایجاد خواهد کرد. البته به شرطی که پارچه روکش مبل ها به رنگ مشکی باشد. حتی مبلمان استیل طلایی با پارچه رو مبلی مشکی مخمل به همراه یک فرش مشکی طلایی جذابیت فوق العاده ای را در چیدمان ایجاد خواهد کرد. طرح های انواع فرش مشکی طلایی متنوع و گوناگون اند. بعضی از آنها طرح های ساده ای دارند و بعضی دیگر دارای طرح های شلوغ تری هستند. سبک و سیاق طرح ها نیز ممکن است متفاوت باشد. مثلا بعضی از فرش های مشکی طلایی دارای طرح های فانتزی و کاملا مدرن هستند و در بعضی دیگر از طرح های سنتی تر استفاده شده است.

 

فرش مشکی طلایی

فرش مشکی طلایی

داشتن بهترین دکوراسیون با فرش مشکی

در خانه ای با فرشی به این رنگ باید دقت زیادی در چیدمان صرف نمود تا نتیجه کار قابل قبول و رضایت بخش باشد. رنگ های سفید، طلایی، نقره ای، طوسی و کرم با رنگ مشکی هماهنگی فوق العاده ای را ایجاد می کنند. در کار دکوراسیون خانه سعی کنید از این رنگ ها در کنار فرش مشکی استفاده کنید و رنگ مبلمان، پرده ها، پوشش کف، دیوار ها و حتی اکسسوری هایی نظیر آباژور و لوستر را از این رنگ ها انتخاب نمایید تا یک دکوراسیون خاص و منحصر به فرد داشته باشید.

از فرش مشکی در چه خانه ای می توان استفاده کرد؟

اگر به فرش مشکی علاقه دارید و دوست دارید یکی از آنها را در خانه داشته باشید، مهم ترین شرط آن است که سالن خانه تان کوچک نباشد. اگر خانه کوچکی دارید و فضای سالن تان محدود است، وجود فرش مشکی می تواند به بسته و کوچک تر شدن فضا کمک کند. همچنین وجود نور کافی در خانه شرط مهم دیگر برای داشتن فرش مشکی است. چنانچه خانه تان نورگیر نیست و در طول روز از وجود نور خورشید بی بهره یا کم بهره اید، پیشنهاد می شود دور فرش مشکی را خط بکشید. دلیل دیگر تاکید بر بزرگ و پر نور بودن خانه جهت استفاده از فرش مشکی آن است که شما برای ست کردن این فرش باید از وسایل دیگری به رنگ مشکی هم استفاده کنید. شاید حتی مجبور باشید قسمتی از دیوار ها یا والان پرده را نیز مشکی بگیرید. به همین دلیل فضای کلی چیدمان تان به رنگ مشکی خواهد بود و تنها فرش نیست که به این رنگ انتخاب می شود.


تاریخ ثبت : 1401/09/23
    
 
  نام و نام خانوادگی : *
آدرس ایمیل یا شماره تماس : *
  دیدگاه : *