بازدیدکنندگان گرامی؛ لطفا قبل از ثبت نام در باشگاه مشتریان و خرید محصولات شرکت اکباتان به موارد ذکر شده حتما توجه فرمائید. مشاهده...
نمایشگاه بین‌المللی فرش فرصتی برای اتصال ۳ ضلع صنعت است
محسن صانعی شهردار آران‌وبیدگل: نمایشگاه بین‌المللی فرش؛ فرصتی مناسب را برای اتصال ۳ ضلع صنعت رقم خواهد زد.

شهردار آران‌وبیدگل :

نمایشگاه بین‌المللی فرش فرصتی برای اتصال ۳ ضلع صنعت است

شهردار آران‌وبیدگل بیان داشت: نمایشگاه بین‌المللی فرش؛ فرصتی مناسب را برای اتصال ۳ ضلع صنعت رقم خواهد زد.

محسن صانعی شهردار آران و بیدگل به همراه ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر در سومین روز از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی کفپوش، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته حضور و از تولیدکنندگان فرش ماشینی این شهرستان گفت: برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی، فرصتی برای برقراری ارتباط میان تأمین‌کننده، تولیدکننده و مصرف‌کننده است.

وی ارتباط مداوم و تعامل پیوسته میان اعضای مختلف سه بخش صنعت را ضروری دانست و افزود: در صورت برقراری این پیوند، محصولی بهتر به دست مصرف کننده می‌رسد و شاهد رشد، شکوفایی و خودباوری فعالان اقتصادی در این حوزه خواهیم بود.

محسن صانعی خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌های بین‌المللی ظرفیت خوبی برای پیوند و تعامل مفید و ارزشمند چرخه اقتصاد است؛ این پیوند به خودی خود می‌تواند ضعف‌های این چرخه را کاهش دهد.

شهردار آران و بیدگل با اشاره به اثربخشی نمایشگاه‌ها در اتصال سه رکن صنعت، تصریح کرد: ممکن است برخی از فعالان اقتصادی در طول سال فرصت دیدار و بازدید از صنایع را نداشته باشند در حالی که نمایشگاه زمینه ای را برای شرکت و ایجاد پیوند با دیگر ارکان اقتصاد فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه اینگونه پیوندها و ارتباطات موقعیت بهتری در سازندگی و تولید ایجاد می‌کند و به رفع نقص و معایب می‌انجامد، ادامه داد: وجود ۸۰ درصد از تولیدکنندگان فرش کشور در منطقه آران‌ و بیدگل و کاشان ظرفیتی بسیار ویژه برای شهرستان است و ساخت نمایشگاه در این منطقه فرصت اقتصادی ویژه‌ای به شمار آورد.

شهردار آران ‌وبیدگل تاکید کرد: هم‌افزایی همه ارگان‌ها نقش مهمی در ایجاد ظرفیت نمایشگاهی دارد و داشتن نمایشگاه بین‌المللی می‌تواند در ایجاد زیرساخت‌های توسعه منطقه مؤثر باشد.

گفتنی است؛ چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی کف‌پوش‌ها، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته در تهران با حضور بیش از ۸۰ درصد تولیدکنندگان آران‌ و بیدگل و کاشان به مدت چهار روز دایر است.

تاریخ ثبت : 1401/06/19
    
 
  نام و نام خانوادگی : *
آدرس ایمیل یا شماره تماس : *
  دیدگاه : *