بازدیدکنندگان گرامی؛ لطفا قبل از ثبت نام در باشگاه مشتریان و خرید محصولات شرکت اکباتان به موارد ذکر شده حتما توجه فرمائید. مشاهده...
آغاز به کار چهاردهمین نمایشگاه فرش ماشینی تهران
چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی انواع کف‌پوش، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته از ۱۲ شهریور به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

آغاز به کار چهاردهمین نمایشگاه فرش ماشینی تهران

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی کف پوش ها،‌ موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته افتتاح شد.

مراسم افتتاح چهاردهمین نمایشگاه بین المللی کف پوش ها،‌ موکت،  فرش ماشینی و صنایع وابسته دیروز ۱۲ شهریور ماه با حضور مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزیر صمت، علیرضا پیمان پاک معاون وزیر صمت و رییس سازمان توسعه تجارت و جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

۱۳۸ شرکت داخلی و ۲ شرکت از ۲ کشور تایوان و ترکیه آخرین دستاوردها و خدمات خود در زمینه های انواع کف پوش، موکت و فرش ماشینی، قطعات و ماشین آلات، پارکت،‌ لمینت و... را در فضایی بالغ بر ۳۲ هزار مترمربع در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.

گفتنی است این رویداد از 12 تا ۱۵ شهریور ماه سال جاری از ساعت ۸  الی ۱۵ در سالن های ۵،‌ ۶،‌ ۷ و ۸،‌ ۱۰ و ۱۱، ۱۲ و ۱۳ و ۲۷ با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی میزان فعالان، متخصصان و علاقه مندان این حوزه خواهد بود.

تاریخ ثبت : 1401/06/13
    
 
  نام و نام خانوادگی : *
آدرس ایمیل یا شماره تماس : *
  دیدگاه : *