بازدیدکنندگان گرامی؛ لطفا قبل از ثبت نام در باشگاه مشتریان و خرید محصولات شرکت اکباتان به موارد ذکر شده حتما توجه فرمائید. مشاهده...
تشکیل کارگروه تخصصی نساجی و صنعت فرش ماشینی
متأسفانه فرار و دور زدن قوانین به عنوان کار روزمره مردم معمول شده است. باید واقعیت‌ها را پذیرفت و علت را پیدا کرد که این قانون‌گریزی ناشی از چیست. قطعاً لایه‌های درونی جامعه از سلامت نفس برخوردار است ولیکن باید بررسی کرد این آسیب ناشی از چیست؟

تشکیل کارگروه تخصصی نساجی و صنعت فرش ماشینی

 احمد فتاحی فعال صنعت فرش ماشینی در جلسه «میز توسعه صادرات فرش ماشینی» گفت: متأسفانه فرار و دور زدن قوانین به عنوان کار روزمره مردم معمول شده است. باید واقعیت‌ها را پذیرفت و علت را پیدا کرد که این قانون‌گریزی ناشی از چیست. قطعاً لایه‌های درونی جامعه از سلامت نفس برخوردار است ولیکن باید بررسی کرد این آسیب ناشی از چیست؟ 

اکثر قوانین به گونه‌ای است که مردم به دنبال راه فرار از آن هستند و کم‌تر قوانین وجود دارد که کارگشا باشد. این در حالی است که هرکدام از ما به وطن و شهرمان عشق می‌ورزیم.

 ‌قانون نباید سنگ جلوی پای تولید شود! قانون بایستی به گونه‌ای وضع شود که متأثر از واقعیت‌های جامعه به عنوان تقویت‌کننده تولید تلقی شود و تحقق این امر نیازمند کار کارشناسی قوی و همه‌جانبه است.

 ‌باید کارگروه ویژه و قوی با حضور مولفه‌های تولید و صادرات تشکیل و فعال گردد که به صورت تخصصی به آسیب های حوزه تولید و صادرات فرش ماشینی بپردازد.

نماینده‌ای از همه دستگاه‌های مرتبط در جلسات حضور داشته باشند. از گمرک، وزارت صمت، بانک مرکزی و .... الان دستگاه‌ها به صورت جزیره‌ای فعالیت می‌کنند. اعضای کارگروه سلامت نفس داشته و صنعت بفهمند و تولیدکننده را درک کنند.

بعضی از کارمندان و مسئولین صرفاً دنبال وقت‌کُشی و سمینار و حضور در جلسه و تنظیم صورتجلسه هستند ولی اگر اعضا دردمند و آگاه محوریت این گونه کارها را قبول کرده و صفر تا صد فرآیندها را بررسی کنند حتماً نتایج آن برای تولید و صادرات موثر خواهد بود.

تاریخ ثبت : 1401/05/18
    
 
  نام و نام خانوادگی : *
آدرس ایمیل یا شماره تماس : *
  دیدگاه : *