بازدیدکنندگان گرامی؛ لطفا قبل از ثبت نام در باشگاه مشتریان و خرید محصولات شرکت اکباتان به موارد ذکر شده حتما توجه فرمائید. مشاهده...
راهنمای دکوراسیون منزل با فرش طوسی
فرش یکی از اجزای مهم و تأثیرگذار در دکوراسیون منزل است. رنگ و طرح و نقوش روی فرش می تواند منتقل کننده احساسات متفاوتی به افراد باشد. وجود فرش طوسی در دکوراسیون می تواند نشان دهنده علاقه صاحب خانه به محیط های منعکس کننده آرامش و اعتماد باشد.

راهنمای دکوراسیون منزل با فرش طوسی

فرش یکی از اجزای مهم و تأثیرگذار در دکوراسیون منزل است. رنگ و طرح و نقوش روی فرش می تواند منتقل کننده احساسات متفاوتی به افراد باشد. وجود فرش طوسی در دکوراسیون می تواند نشان دهنده علاقه صاحب خانه به محیط های منعکس کننده آرامش و اعتماد باشد.

ویژگی‌های رنگ طوسی

فرش زمینه طوسی، تقریبا در هر زمانی، جزو ترندهای پرطرفدار زمینه‌ی دکوراسیون و چیدمان منزل بوده است. از طرفی، طبیعت این رنگ به نحوی است که با بسیاری از رنگ‌های دیگر سازگاری دارد. برای همین انتخاب‌های بیشماری در دکوراسیون خواهید داشت. در ادامه، به تفکیک فضاهای رایج موجود در منزل، نکات لازم برای چیدمان با فرش طوسی را بیان می‌کنیم.

راهنمای دکوراسیون منزل با فرش طوسی

دکوراسیون اتاق خواب با فرش طوسی

در بازار، انواع فرش طوسی وجود دارد. از رنگ طوسی روشن گرفته تا فرش طوسی مشکی. برای همین در ادامه این مقاله از فرش اکباتان، فرش رنگ طوسی را برای طیف روشن و تیره، به صورت جدا بررسی می‌کنیم.

اگر برای اتاق خوابتان از فرش زمینه طوسی تیره استفاده می‌کنید، برای رنگ دیوارها، استفاده از رنگ کرم می‌تواند یکی از انتخاب‌های عالی باشد. همچنین استفاده از این رنگ برای سایر اثاثیه‌ی اتاق نیز ایده‌ی خوبی است. استفاده از اثاثیه‌ی چوبی تیره، می‌تواند جذابیت اتاق را دو چندان کند. استفاده از پرده‌ی کرمی، با رگه‌هایی از طوسی و نقش و نگار خطی، می‌تواند انتخاب مناسبی برای چنین اتاق باشد. استفاده از وسایل تزئینی چوبی یا آهنی با ظاهر کهنه توصیه می‌شود. البته در صورتی که قصد انتخاب فرش اتاق کودک دارید، به یاد داشته باشید استفاده از رنگ طوسی تیره، شاید انتخاب چندان مناسبی برای شما حساب نشود. می‌توانید روی رنگ‌های شاداب‌تر حساب کنید.

در صورت انتخاب طیف روشن رنگ طوسی، استفاده از رنگ زرد پرانرژی برای دیوارها ایده‌ی خوبی است. از طرفی استفاده از اثاثیه‌ی با رنگ سبز تیره می‌تواند انتخاب مناسبی برای دکوراسیون باشد. استفاده از پرده‌های سفید رنگ یا طوسی، با رگه‌هایی از رنگ زرد، می تواند انرژی اتاق را افزایش دهد. همچنین سعی کنید از تابلوهایی استفاده کنید که با استفاده از اجزای ساده‌ی هندسی رسم شده‌اند.

راهنمای دکوراسیون منزل با فرش طوسی

دکوراسیون اتاق حال با فرش طوسی

در صورتی فرش طوسی جدید شما، در طیف تیره قرار می‌گیرد، می‌توانید از رنگ‌های آبی دریایی، آبی تیره و سبز تیره برای دیوارهای اصلی و رنگ‌های طوسی روشن و سفید، برای دیوارهای فرعی استفاده کنید. طرح تابلوها و سایر اجزا هم می‌تواند با توجه به طرح فرش انتخاب شود. این که فرش کلاسیک طوسی انتخاب کرده‌اید، یا یک فرش مدرن، می‌تواند روی انتخاب شما تاثیر زیادی داشته باشد.

برای ست کردن مبل با فرش طوسی، بهتر است از رنگ‌های طوسی روشن یا سفید استفاده کنید. البته این قاعده برای سایر اثاثیه‌ی اتاق نیز صدق می‌کند. استفاده از طرح‌های با رنگ‌های بسیار محو در جاهایی مثل کاغذ دیواری اتاق، می‌تواند زیبایی محیط را افزایش دهد. همچنین اگر قصد استفاده از تابلو یا سایر اثاثیه‌ی تزئینی دارید، دقت کنید که داشتن خطوط صاف، با رنگ سفید یا طلایی و شیشه‌ای، می‌تواند با فرش طوسی تیره، همخوانی زیادی داشته باشد.

راهنمای دکوراسیون منزل با فرش طوسی

اگر از طیف روشن این رنگ برای اتاق حال استفاده می‌کنید، استفاده از کاغذدیواری‌های طرح‌دار و وسایل کهنه‌نما، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دکوراسیون است. همچنین فرش وینتج طوسی، یکی از پرطرفدارترین محصولات در بازار فرش است. استفاده از طرح‌های کلاسیک برای سایر اثاثیه‌ی منزل، می‌تواند زیبایی دکوراسیون با استفاده از فرش طوسی روشن را دو چندان کند. البته ست کردن اثاثیه با رنگ فرعی دیوارها نیز ایده‌ی خلاقانه‌ای برای دکوراسیون چنین اتاق‌هایی است.

دکوراسیون دفتر کار با فرش طوسی

طبیعت متین و سنگین رنگ طوسی باعث شده است تا انتخاب این فرش، برای دکوراسیون فضاهای کاری و رسمی، یکی از پر طرفدارترین‌ها در بازار باشد. در صورتی که از این رنگ برای چیدمان دفتر کار خود استفاده می‌کنید، بهتر است نکاتی که در ادامه مطرح می‌شود، رعایت کنید تا در عین ایجاد یک فضای سنگین و رسمی، بتوانید محیطی مناسب و روحیه‌بخش برای محل کار ایجاد کنید.

در صورتی که از فرش طوسی تیره استفاده می‌کنید، بهتر است رنگ دیوارهای اتاق را، از طیف روشن رنگ طوسی انتخاب کنید. برای سایر اثاثیه‌ی موجود در اتاق نیز استفاده از رنگ مشکی یا قهوه‌ای تیره می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. برای پرده‌ها و سایر اجزای پارچه‌ای اتاق، بهتر است از طرح‌های کاملا ساده و تک‌رنگ استفاده کنید. بهترین انتخاب برای اجزای تزئینی نیز، سفالی‌جات، سازه‌های چوبی و پوسترهای گرافیکی ساده است.

راهنمای دکوراسیون طوسی و زرد

در صورتی که از فرش طوسی روشن برای چیدمان اتاق کاری خود استفاده می‌کنید، بهتر است که رنگ طوسی تیره را برای اتاق‌ها انتخاب کنید. اثاثیه را می‌توانید با رنگ مشکی یا شیشه‌ای بچینید. همچنین برای پرده‌ها و سایر اثاثیه‌ی پارچه‌ای، رنگ زرد خنثی یا سبز، بهترین انتخاب است.

تاریخ ثبت : 1400/12/23
    
 
  نام و نام خانوادگی : *
آدرس ایمیل یا شماره تماس : *
  دیدگاه : *