بازدیدکنندگان گرامی؛ لطفا قبل از ثبت نام در باشگاه مشتریان و خرید محصولات شرکت اکباتان به موارد ذکر شده حتما توجه فرمائید. مشاهده...
خانه ای بزرگتر و دکوراسیونی جذاب، با خرید فرش با رنگ کرم
زیبایی و رخ فرش جزو مهمترین فاکتورهای انتخاب فرش بشمار می رود و بدین ترتیب، رنگ و طرح فرش اولویت بسیاری از افراد می باشد و با توجه به تنوع بسیار زیاد رنگها و نقشه های فرشهای ماشینی، گاهی انتخاب میان انواع فرشها نیاز به زمان زیادی دارد.

پیشرفت صنعت فرش ماشینی موجب شده است که یک نقشه و طرح، در رنگهای مختلفی تولید می گردد، بنابراین چالش اصلی، انتخاب رنگ مورد نظر شماست. عموما سوال اصلی بسیاری این می باشد که فرشهای رنگ روشن بهتر است یا رنگ تیره، حال آنکه هرکدام از این طیف رنگها، طرفداران خاص خودش را دارد. انتخاب فرشهای رنگ روشن، همانند فرشهای کرم رنگ، با آنکه جلوه و زیبایی منحصر بفردی دارد، نگهداری و مراقبت خاص خودش را طلب می کند.

 

 

 

همانگونه که در مقاله ای با عنوان " انتخاب فرش با رنگ آبی اطلسی، قدم گذاشتن بر دریایی از نقش و نگار " گفته شد، فاکتورهای مختلفی بر انتخاب رنگ فرش موثر است که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

روحیه و حالات افراد: انتخاب درست رنگ فرش می تواند در طولانی مدت تاثیر مستقیمی بر روحیه افراد داشته باشد. به عنوان مثال، قرمز، رنگ گرمی است که می‌تواند احساس گرما و انرژی را به افراد انتقال دهد حال آنکه بسیاری از افراد با دیدن رنگ روشن و کرم، حس آرامش می گیرند. 

رنگ اصلی دکوراسیون: برخی افراد ترجیح می دهند که مبلمان، فرش و سایر اجزای دکوراسیون، دارای یک نوع طیف رنگ روشن و یا طیف رنگ تیره باشند. حال آنکه برخی دیگر، بر این عقیده هستند که بایستی یک نوع تضاد رنگ بین اجزای مختلف دکوراسیون برقرار باشد تا هر یک از اجزا، جلوه و زیبایی خودش را نشان دهد. به عنوان مثال، چنانچه رنگ دیوارها، پرده و مبلمان روشن است، توصیه می شود که رنگ فرش و کف منزل، کمی تیره باشد تا زیبایی هر قسمتی، بهتر دیده شود.

مزایای فرش با رنگ کرم

فضای بزرگتر منزل

یکی از فواید استفاده از انواع طیف های رنگ روشن همانند کرم، این است که فضای داخل خانه را بزرگتر و وسیع تر نشان می دهد. برای بسیاری افراد این موضوع اهمیت دارد که فضای خانه بزرگ و دلباز دیده شود و بدنبال روشهای مختلفی هستند تا دکوراسیون خود را بر این اساس بچینند. در حقیقت امروزه و با وجود خانه هایی که اکثرا آپارتمان بوده و متراژهایی تقریبا کم دارند، این یک مزیت بشمار می رود که فرش با رنگ اطلسی، فضای خانه را بزرگتر از آنچه هست، نشان می دهد.

نقش و نگار دلبازتر فرش

یکی از ویژگی های منحصر به فرد فرش زمینه کرم این است که به دلیل این که رنگ ملایمی است و همچنین گل و بوته فرش معمولا رنگهای شاد و متنوعی هستند، جلوه خاصی به گل های فرش می دهد. این ویژگی باعث می شود که نقش و نگار زیبای فرش شما بیشتر به چشم بیاید. تضاد رنگ زمینه کرم فرش نسبت به نقش و نگار روی فرش، به کمک می آید که فضای منزلتان شادتر شود. همین ویژگی باعث می شود که شما بتوانید فرش با این رنگ زمینه را با دکوراسیون هایی با عناصری با رنگ های شاد ست کنید.

 

 

 

دکوراسیونی روشنتر

فرش زمینه کرم عموما جزو روشن ترین رنگ زمینه در میان انواع رنگهای فرش بشمار می رود و این خصوصیت موجب می شود که، فضای منزلتان را روشن تر و شادابتر می کند. چنانچه نور مناسب و دلباز بودن منزلتان اهمیت زیادی برای شما دارد، انتخاب فرش با رنگ کرم، انتخاب هوشمندانه و موثری بشمار می رود. این مساله در خانه ای که نور کافی و مناسب ندارد، بیش از پیش اهمیت دارد که معمولا فرش رنگ کرم، می تواند کمک موثری برای روشنتر بودن دکوراسیون باشد.

شرکت فرش اکباتان (نامی به قدمت فرش ماشینی) به پاس احترام به سلیقه محترم مشتریان فرش ماشینی و همچنین تولید فرشهایی جذاب و گیرا، رنگ کرم را در فرشهای خود بکار می برد و فرشهایی با کیفیت بالا تولید می کند و روانه بازار فروش می کند.

تاریخ ثبت : 1399/10/20
    
 
  نام و نام خانوادگی : *
آدرس ایمیل یا شماره تماس : *
  دیدگاه : *