بازدیدکنندگان گرامی؛ لطفا قبل از ثبت نام در باشگاه مشتریان و خرید محصولات شرکت اکباتان به موارد ذکر شده حتما توجه فرمائید. مشاهده...
خرید فرش با رنگ شکلاتی، انتخابی لذتبخش به شیرینی طعم شکلات
افراد تمایل به زندگی در خانه ای زیبا و منحصر بفرد دارند و به همین خاطر در انتخاب اجزا و رنگ دکوراسیون و طراحی داخلی ساختمان، توجه می کنند تا دکوراسیون منزل طبق سلیقه خاص و همچنین مد روز باشد.

فرش یکی از اجزای تاثیرگذار و مهم در دکوراسیون بشمار می رود و در زمان خرید و انتخاب فرش، رنگ فرش یکی از فاکتورهای مهم می باشد، بطوریکه برای برخی، رنگ خاصی از فرش، اولویت اصلی انتخاب است. با توجه به اینکه کیفیت بافت فرش و نوع نخ بکار رفته در فرش بسیار مهم است، نقش و نگار و رنگ فرش، جزو اولویتهای اصلی بشمار می رود. برخی از افراد طیف رنگ روشن را می پسندند و برخی فرشهایی با طیف رنگهای تیره را انتخاب می کنند که هر کدام از این رنگها، مزایای خاص خودشان و جلوه و زیبایی خاص خودشان را دارند.

همانگونه که در مقاله ای با عنوان "انتخاب فرش با رنگ آبی اطلسی، قدم گذاشتن بر دریایی از نقش و نگار" گفته شد، فاکتورهای مختلفی بر انتخاب رنگ فرش موثر است که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

روحیه و حالات افراد: انتخاب درست رنگ فرش می تواند در طولانی مدت تاثیر مستقیمی بر روحیه افراد داشته باشد. به عنوان مثال، قرمز، رنگ گرمی است که می‌تواند احساس گرما و انرژی را به افراد انتقال دهد حال آنکه بسیاری از افراد با دیدن رنگ روشن و کرم، حس آرامش می گیرند. 

رنگ اصلی دکوراسیون: برخی افراد ترجیح می دهند که مبلمان، فرش و سایر اجزای دکوراسیون، دارای یک نوع طیف رنگ روشن و یا طیف رنگ تیره باشند. حال آنکه برخی دیگر، بر این عقیده هستند که بایستی یک نوع تضاد رنگ بین اجزای مختلف دکوراسیون برقرار باشد تا هر یک از اجزا، جلوه و زیبایی خودش را نشان دهد. به عنوان مثال، چنانچه رنگ دیوارها، پرده و مبلمان روشن است، توصیه می شود که رنگ فرش و کف منزل، کمی تیره باشد تا زیبایی هر قسمتی، بهتر دیده شود.

 

 

فرش با رنگ شکلاتی

برای بسیاری از افراد، این سوال پیش می آید که مناسبترین رنگ برای دکوراسیون منزل چه رنگی می باشد و یا برخی دیگر به دنبال یافتن رنگ برای فرش خود هستند تا طبق نقشه و طرح فرش، بهترین رنگ را انتخاب کنند.

در طی سالهای اخیر، برخی رنگها از طیف رنگهای تیره، همانند شکلاتی، گردویی و سرمه ای مورد استقبال عمومی قرار گرفته است و به همین خاطر، با توجه به سلیقه مورد احترام مشتریان، کارخانه های تولید فرش ماشینی، این رنگها را در فرشهای خود به عنوان رنگ اصلی و زمینه بکار می برند. لازم به ذکر یکی از دلایل اصلی این استقبال از رنگ هایی همانند رنگ شکلاتی، این است که این رنگها جزو رنگهای تاثیرگذار به شمار می رود و به نوعی نشان می دهد که فردی مهمان نواز و خونگرم هستید. نکته قابل توجه این است که در دکوراسیونی جذاب، می توان در کنار رنگ های تیره همانند رنگ شکلاتی، از رنگهای روشن و ملایم همانند رنگ کرم می توان استفاده کرد که جلوه دکوراسیون را بیش از پیش می کند.

یکی از فواید مهم استفاده از فرش رنگ شکلاتی این است که رنگی گیرا و گرم است و می تواند حس زندگی و جریان گرم زندگی را به فرد انتقال دهد. در حقیقت می توان لذت استفاده از فرش رنگ شکلاتی را به طعم شکلات ارتباط داد که انرژی و طراوت به فرد انتقال می دهد.

 

 

فرش کالایی است که در کف منزل پهن می شود و در معرض چرک شدن و یا لکه گرفتن است. حال با توجه به این موضوع، یکی از دلایل اصلی استفاده از فرش با رنگ زمینه شکلاتی برای بسیاری از افراد، جدا از حس گرمی که رنگ فرش شکلاتی می دهد، این است که می خواهند فرشی انتخاب کنند که چرک و کثیفی را کمتر نشان بدهد و نیاز به شستشوی کمتری داشته باشد. برای بسیاری از خانواده ها که مهمان و رفت و آمد زیادی در منزل دارند و یا خانواده هایی که فرزندانی کوچک دارند، انتخاب فرش با رنگ تیره و به خصوص رنگ شکلاتی، جزو اولویتهای آنان بشمار می رود.

شرکت فرش اکباتان (نامی به قدمت فرش ماشینی) به پاس احترام به سلیقه محترم مشتریان فرش ماشینی و همچنین تولید فرشهایی جذاب و گیرا، رنگ شکلاتی را در فرشهای خود بکار می برد و فرشهایی با کیفیت بالا تولید می کند و روانه بازار فروش می کند.


تاریخ ثبت : 1399/09/29
    
 
  نام و نام خانوادگی : *
آدرس ایمیل یا شماره تماس : *
  دیدگاه : *