بازدیدکنندگان گرامی؛ لطفا قبل از ثبت نام در باشگاه مشتریان و خرید محصولات شرکت اکباتان به موارد ذکر شده حتما توجه فرمائید. مشاهده...
فرش بنفش با چه رنگ هایی در دکوراسیون ست می شود؟
بنفش رنگ عرفان و معنویت است. بنفش در هر طیفی که باشد الهام‌بخش و رنگ شاه‌زادگان، ‌پادشاهان، و ملکه‌هاست. بنفش سیر در اصل ترکیبی از رنگ‌های آبی و قرمز است که ویژگی‌های هر دو رنگ را یک‌جا در بر دارد. تندی قرمز به‌واسطه آرامش و خنکی آبی فروکش می‌کند و به حس تازه تبدیل می‌شود و شما را به آرامش و رهایی دعوت می‌نماید.

فرش بنفش با چه رنگ هایی در دکوراسیون ست می شود؟

فرش بنفش یکی از رنگ‌های شیک و زیباست که می‌تواند به دکوراسیون داخلی شما زیبایی و جذابیت ببخشد. انتخاب فرش بنفش در دکوراسیون داخلی باید با دقت و با توجه به رنگ دیوارها، مبلمان و سلیقه شما صورت گیرد. فرش بنفش می‌تواند به دکوراسیون شما زیبایی بیشتری ببخشد.

با این حال استفاده از رنگ بنفش در فرش کمی جسارت و جرات می‌خواهد و از طرفی هم استفاده تنها از رنگ بنفش در دکوراسیون شاید مناسب نباشد. به همین دلیل در این مطلب از فرش اکباتان به معرفی ست رنگ بنفش پرداخته‌ایم تا به سادگی بتوانید از این رنگ‌ و رنگ‌های ست آن در دکوراسیون خود استفاده کنید. 

 

ست رنگ بنفش با خاکستری

ترکیب بنفش و خاکستری یکی از هوشمندانه‌ترین، پیچیده‌ترین و زیباترین ترکیب های رنگی در دکوراسیون داخلی است. چنین رنگ‌هایی وقتی در کنار هم قرار می‌گیرند، هیچ وقت کهنه و قدیمی دیده نخواهند شد. همانطور که احتمالا می دانید .خاکستری، رنگی خنثی و بدون تاثیر است. که با اغلب رنگ‌ها ست می‌شود. اما هارمونی آن با بنفش در دسته‌ای جدا قرار می‌گیرد. در کوراسیون‌های مدرن و صنعتی که پایه و اساس طراحی بروی رنگ خاکستری است، هیچ چیز مانند رنگ بنفش نمی‌تواند زینت بخش فضای داخلی باشد.

ست رنگ بنفش با سفید

سفید یک رنگ مادر است و با تمامی رنگ‌ها هماهنگی دارد و می‌تواند یک ترکیب عالی ایجاد کند که یکی از ترکیب‌های آرامش بخش که حس امنیت نیز می دهد، ترکیب رنگ بنفش با رنگ سفید است .همچنین در این طیف رنگ‌ها ترکیب رنگ بنفش با کرمی نیز بسیار جذاب و دیدنی است .

ست رنگ بنفش با سبز لیمویی

بنفش و سبز لیمویی دقیقا رابطه‌ای مانند شیرینی و شوری دارند. سبز لیمویی یک رنگ تند است. اما حضور بنفش از این تندی کاسته و حالتی دوست داشتنی و گرم به دکوراسیون می‌دهد. البته محبوبیت این ترکیب امروزه به قدری افزایش یافته که علاوه بر اتاق نوزاد، در آشپزخانه نیز از آن استفاده می‌شود. کافی است یک الگوی مناسب و خلاقانه انتخاب کرده. و رنگ بنفش و سبز لیمویی را به آن اضافه کنید.

ست رنگ بنفش با برنزی

احتمالا وقتی می‌خواهید درباره جواب‌های احتمالی این موضوع که رنگ بنفش با چه رنگی هارمونی دارد فکر کنید، هیچوقت درباره رنگ برنزی فکر نمی کردید. ترکیب بنفش و برنزی در طراحی داخلی دکوراسیون خانه عروس حضوری پر رنگ و پرطرفدار دارد. از آنجایی که برنزی نوعی رنگ فلزی تیره است، وقتی با رنگ بنفش تیره ترکیب می شود، فضایی دراماتیک و چشمگیر خلق می‌کند. البته برای روشنایی بیشتر فضا، استفاده از بنفش خیلی کمرنگ توصیه می شود.

تاریخ ثبت : 1403/02/20
    
 
  نام و نام خانوادگی : *
آدرس ایمیل یا شماره تماس : *
  دیدگاه : *