بازدیدکنندگان گرامی؛ لطفا قبل از ثبت نام در باشگاه مشتریان و خرید محصولات شرکت اکباتان به موارد ذکر شده حتما توجه فرمائید. مشاهده...
تولیدکنندگان فرش قاضی‌ آنتپ چشم خود را به هند دوخته‌اند!
صادرکنندگان فرش از قاضی‌ آنتپ، هند را که بیشترین جمعیت جهان را دارد به عنوان بازار هدف تعیین کرده‌اند و هیئت تجاری بخش هند را بین 25 فوریه تا 2 مارس 2024 به این کشور اعزام کردند. هند که سالانه 168 میلیون دلار فرش از سراسر جهان وارد می‌کند، 20 میلیون دلار از این میزان را از ترکیه وارد می‌کند.

تولیدکنندگان فرش قاضی‌ آنتپ چشم خود را به هند دوخته‌اند!

به گزارش پایگاه خبری آریا دوک، این بار صادرکنندگان فرش از قاضی‌ آنتپ، هند را که بیشترین جمعیت جهان را دارد به عنوان بازار هدف تعیین کرده‌اند و هیئت تجاری بخش هند را بین 25 فوریه تا 2 مارس 2024 به این کشور اعزام کردند. هند که سالانه 168 میلیون دلار فرش از سراسر جهان وارد می‌کند، 20 میلیون دلار از این میزان را از ترکیه وارد می‌کند.

زینال عابدین کاپلان رئیس GAHİB با بیان اینکه این بخش را با یک سازمان موفق ارتقاء خواهند داد، اعلام کرد که این هیئت روز یکشنبه 25 فوریه عازم هند شدند.

زینال عابدین کاپلان رئیس GAHİB اظهار داشت: معتقدیم این سفر که با هیئتی متشکل از 40 نفر انجام می‌شود نتایج مثبتی خواهد داشت. هند بیشترین رتبه را دارد. به عنوان GAHİB، ما اولین بازدید خود را از هند در سال 2024 بین 25 فوریه و 2 مارس 2024، در چارچوب پروژه کشورهای دور که توسط وزارت بازرگانی ما انجام می‌شود، انجام دادیم. در چارچوب هیئت تجاری بخش هند، هیئت ما ابتدا به دهلی نو رفت و جلسات B2B سازماندهی شده برای نمایندگان شرکت ما با بزرگترین شرکت‌های واردکننده هند برگزار می‌کند. از سوی دیگر تحقیقات بازار و همچنین بازدید شرکت‌ها از بزرگترین شرکت‌های وارداتی هند انجام شد.

وی گفت: پس از تماس‌های ما در دهلی نو، هیئت ما به بمبئی حرکت کرده و در تاریخ 2 مارس 2024 پس از جلسات B2B و بازدیدهای شرکتی که در اینجا برگزار شد، به ترکیه بازگشت.

در هند، ما همچنین نمایشگاه فرش و کفپوش CFE را که در استانبول برگزار کردیم، تبلیغ خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که غرفه‌داران و بازدیدکنندگان هندی بیشتری به نمایشگاه می‌آیند. در این زمینه دیدارها و دیدارهای چهره به چهره با بسیاری از نهادها و سازمان‌های هندی برنامه ریزی شد.

زینال عابدین کاپلان، رئیس انجمن صادرکنندگان فرش جنوب شرقی آناتولی نیز اظهار داشت که صادرکنندگان فرش در طول سال 2024 هیئت‌های تجاری بخشی را به بسیاری از کشورها سازماندهی خواهند کرد تا صادرات فرش را که از جمله محصولات صادراتی از قاضی‌انتپ هستند، افزایش دهند و این بخش را به ارمغان بیاورند. بخش فرش که هم برای کشور ما و هم برای قاضی‌انتپ از اهمیت بالایی برخوردار است، بخش عظیمی است که به طور مستقیم و غیرمستقیم محل کار حدود 300 هزار نفر است. ظرفیت تولید ما بسیار بالاست. ما بهترین کیفیت فرش ماشینی دنیا را تولید می‌کنیم. از نظر تولید، 72 درصد از تولید فرش ماشینی دنیا در کشور ما و در نتیجه در قاضی‌انتپ تولید می‌شود.

بزرگترین هدف ما این است که فرش‌های خود را در بازارهای جهانی به قیمتی که شایسته آن است بفروشیم و کمک بیشتری به اقتصاد کشور کنیم. در حالی که ما سهم خود را در بازارهایی که مالک آن هستیم افزایش می‌دهیم و حفظ می‌کنیم، بازارهای جدید برای آینده صنعت ما اهمیت زیادی دارند. در چارچوب پروژه کشورهای دور که توسط وزارت بازرگانی ما انجام می‌شود، ما در سال 2024 هیئت‌های تجاری را در بسیاری از قاره‌های جهان سازماندهی خواهیم کرد. ما اولین هیئت تجاری بخش 2024 را به هند انتخاب کردیم. در اینجا بازار بسیار جدی وجود دارد و ما می‌خواهیم سهم خود را در این بازار افزایش دهیم.

کاپلان گفت: در طول سفر خود به هند این شانس را خواهیم داشت که فرهنگ مردم این کشور و انتظارات و خواسته‌های آنها را در مورد بخش خود از نزدیک ببینیم. هیئت تجاری بخش هند که توسط GAHİB با حمایت وزارت بازرگانی سازماندهی شده است.

تاریخ ثبت : 1402/12/19
    
 
  نام و نام خانوادگی : *
آدرس ایمیل یا شماره تماس : *
  دیدگاه : *