بازدیدکنندگان گرامی؛ لطفا قبل از ثبت نام در باشگاه مشتریان و خرید محصولات شرکت اکباتان به موارد ذکر شده حتما توجه فرمائید. مشاهده...
قبلا از آموزش برای صنعت فرش استقبالی نمی‌شد!
علی جهانگیر، مدرس صنعت نساجی: صنعت فرش اگر بخواهد پویا و ماندگار بماند نیازمند این نمایشگاه‌ها است و سال به سال باید قوی‌تر شود. در زمینه آموزش جوری که باید عمل نشده است.

قبلا از آموزش برای صنعت فرش استقبالی نمی‌شد!

علی جهانگیر، مدرس صنعت نساجی: صنعت فرش اگر بخواهد پویا و ماندگار بماند نیازمند این نمایشگاه‌ها است و سال به سال باید قوی‌تر شود. در زمینه آموزش جوری که باید عمل نشده است. من به نمایندگی از طرف دانشگاه آزاد اسلامی واخد کاشان صحبت می‌کنم ما به سهم خودمان سعی کردیم نیروی متخصص فرش ماشینی به خصوص طراحی فرش تربیت کنیم. انشالله نوآوری‌های بهتری در طراحی و بافت شاهد باشیم. اگر آموزش پیوسته باشد.

ما در مرکز تحقیقات فرش ماشینی و سرای نوآوری فرش ماشینی بخش طراحی داریم و سعی کردیم طراح و ادیتور تربیت کنیم. به نظرم نیروی انسانی آنطور که باید تربیت نشده است. قبلا استقبالی از آموزش نمی‌شد ولی الان اینجور نیست. هرچه استعدادهای بیشتری شکوفا شود به نفع فرش ماشینی است. انشالله مسئولین جوری که باید همراهی کنند. به قولی کمک نکنند هم سکندری نزنند.

تاریخ ثبت : 1402/09/04
    
 
  نام و نام خانوادگی : *
آدرس ایمیل یا شماره تماس : *
  دیدگاه : *