بازدیدکنندگان گرامی؛ لطفا قبل از ثبت نام در باشگاه مشتریان و خرید محصولات شرکت اکباتان به موارد ذکر شده حتما توجه فرمائید. مشاهده...
اضافه شدن 1 سالن چادری به پانزدهمین نمایشگاه فرش ماشینی تهران
محمود تولایی، رئیس اتحادیه‌ی ملی تولیدکنندگان فرش ماشینی: امسال با کمک و لطف مدیرعامل نمایشگاه، یک سالن به صورت سوله چادری اضافه کرده‌ایم که برای اولین بار خواهد بود. اما توقع فعالان بخش خصوصی و به ویژه حوزه فرش این است که فضایی وسیع‌تر داشته باشیم.

اضافه شدن 1 سالن چادری به پانزدهمین نمایشگاه فرش ماشینی تهران

محمود تولایی، رئیس اتحادیه‌ی ملی تولیدکنندگان فرش ماشینی: ما از وضعیت موجود سایت نمایشگاهی رضایت نداریم. متأسفانه سایت درخوری که بتوانیم محصول خود را عرضه کنیم، نداریم.
با مدیرعامل نمایشگاه هم تلاش و همفکری داریم تا حداکثر فضای موجود را بگیریم تا نمایشگاهی درخور توانمندی جمهوری اسلامی را نشان دهیم.

در نمایشگاه فرش ماشینی تهران هر ساله غرفه‌ها کوچکتر می‌شود و بخشی از تولیدکنندگان ما بیرون از نمایشگاه می‌مانند. این وضع اصلا مطلوب نیست.

امسال با کمک و لطف مدیرعامل نمایشگاه آقای دکتر علایی و همکارانشان، یک سالن به صورت سوله چادری اضافه کرده‌ایم که برای اولین بار خواهد بود. اما توقع فعالان بخش خصوصی و به ویژه حوزه فرش این است که فضایی وسیع‌تر داشته باشیم.

ما مکاتباتی با سازمان توسعه تجارت داشتیم که کل سایت نمایشگاه را داشته باشیم. متاسفانه در تقویم نمایشگاهی این موارد مورد غفلت واقع شد و زمان نمایشگاه را آخر سال انداختند. 

به هر جهت تلاش شد تا نمایشگاه در آبان برگزار شود. اینکه زمان برگزاری مشخص نبود شرکت‌ها را برای دعوت دچار چالش کرد. هنوز پوسترهای بین‌المللی نمایشگاه حاضر نیست و کار خیلی عقب است.

برای برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب مذاکرات بسیاری داشتیم. اما فضای شهرآفتاب کافی نیست و قول دادند سالن اضافه شود، تا تحقق پیدا نکند، نمی‌توانیم قطعی اعلام کنیم. امیدوارم نمایشگاه امسال به خوبی برگزار شود و ذینفعان نتایج خوبی بگیرند و در حوزه صادرات موفق‌تر از قبل عمل کنیم.

تاریخ ثبت : 1402/07/15
    
 
  نام و نام خانوادگی : *
آدرس ایمیل یا شماره تماس : *
  دیدگاه : *