بازدیدکنندگان گرامی؛ لطفا قبل از ثبت نام در باشگاه مشتریان و خرید محصولات شرکت اکباتان به موارد ذکر شده حتما توجه فرمائید. مشاهده...
نمایشگاه بین المللی کف پوش‌ها، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته تهران سال ۱۴۰۲
نمایشگاه فرش ماشینی تهران به عنوان بزرگترین رویداد حوزه فرش ماشینی و کفپوش‌ها در ایران محسوب می‌شود. این نمایشگاه فرش از انتهای دهه هشتاد تاکنون 14 دوره برگزار شده و در سال جاری پانزدهمین دوره آن برگزار می‌شود.

نمایشگاه فرش ماشینی | پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کف پوش‌ها، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته تهران سال ۱۴۰۲

نمایشگاه فرش ماشینی تهران به عنوان بزرگترین رویداد حوزه فرش ماشینی و کفپوش‌ها در ایران محسوب می‌شود. این نمایشگاه فرش از انتهای دهه هشتاد تاکنون 14 دوره برگزار شده و در سال جاری پانزدهمین دوره آن برگزار می‌شود. دوره چهاردهم نمایشگاه فرش ماشینی تهران در فضایی بالغ بر 30 هزار متر در میزبان بیش از 140 شرکت داخلی و خارجی بوده است.

در نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی و صنایع وابسته تهران جدیدترین محصولات تولیدی شرکت‌ها به نمایش گذاشته خواهد شد. این نمایشگاه در سال‌های گذشته در شهریور ماه برگزار شده است اما در دوره سیزدهم با تغییر تاریخ به آبان مواجه شد و همچنین دوره پانزدهم نیز، از 3 تا 6 آبان 1402 برگزار خواهد شد.

در نمایشگاه بین المللی کفپوش‌ها، فرش ماشینی موکت و صنایع وابسته تهران فرش ماشینی، نخ و الیاف، موکت، پارکت، انواع کفپوش، ماشین آلات و قطعات مربوطه و صنایع مرتبط شرکت می‌کنند.

مجری برگزاری نمایشگاه فرش تهران شرکت اوراسیانوید با همکاری اتاق بازرگانی کاشان به عنوان مشاور سیاست‌گذار برگزاری نمایشگاه است.

پانزدهمین نمایشگاه فرش ماشینی تهران از 3 تا 6 آبان 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران واقع در اتوبان چمران، خیابان سئول برگزار خواهد شد.

 

تاریخ ثبت : 1402/06/31
    
 
  نام و نام خانوادگی : *
آدرس ایمیل یا شماره تماس : *
  دیدگاه : *