بازدیدکنندگان گرامی؛ لطفا قبل از ثبت نام در باشگاه مشتریان و خرید محصولات شرکت اکباتان به موارد ذکر شده حتما توجه فرمائید. مشاهده...
چه فرش ماشینی بخریم؟
به جز افراد معدودی که به هر دلیلی برای خرید فرش ماشینی ارزان به کاشان می آیند و فقط به قیمت فرش توجه می کنند نه به کیفیت آن، اکثر افراد به دنبال خرید فرش ماشینی خوب برای خانه خود می باشند.
به جز افراد معدودی که به هر دلیلی برای خرید فرش ماشینی ارزان به کاشان می آیند و فقط به قیمت فرش توجه می کنند نه به کیفیت آن، اکثر افراد به دنبال خرید فرش ماشینی خوب برای خانه خود می باشند. اولین سوال این افراد بعد از ورود به فروشگاه، این است که کدام فرش ماشینی مناسب تر است؟ 700 شانه، 1000 شانه یا 1200 شانه. در جواب باید گفت که اگر بخواهیم فرش ها را از لحاظ قیمت در مقایسه با کیفیت بررسی کنیم، فرش ماشینی 700 شانه گوی سبقت را از بقیه فرش های ماشینی خواهد ربود. چرا که تمام فرش های 700، 1000 و 1200 شانه از نظر جنس نخ و نوع بافت یکسان بوده و ماندگاری آنها تقریباً با هم برابر است. اما قیمت فرش 700 شانه به مراتب پایین تر از بقیه می باشد.

اگر به دنبال ویژگی خاصی در فرش باشیم نتیجه متفاوت خواهد شد. افرادی که بیشتر عادت دارند بر روی فرش بنشینند و از مبل استفاده نمی کنند معمولاً به دنبال فرش های ضخیم تر و نرم تر می گردند. توصیه ما به این افراد خرید فرش 700 شانه می باشد. توجه داشته باشید که با افزایش شانه و تراکم، ضخامت فرش ماشینی کمتر شده و بر لطافت آن افزوده خواهد شد.

اما افرادی که زیبایی فرش در اولویت اول آنها قرار دارد و بیشتر از مبل استفاده می کنند بهتر است که فرش 1000 شانه یا فرش 1200 شانه را خریداری نمایند. زیرا این فرش ها به دلیل تراکم بسیار بالایی که دارند بسیار ریزبافت می باشند و این ریزبافت بودن زیبایی آنها را دو چندان کرده است.

در یک جمله می توان گفت: « این که ما به دنبال کدام ویژگی در فرش هستیم، مشخص می کند که چه فرش ماشینی را انتخاب کنیم؟ ».
تاریخ ثبت : 1397/06/19
    
 
  نام و نام خانوادگی : *
آدرس ایمیل یا شماره تماس : *
  دیدگاه : *