بازدیدکنندگان گرامی؛ لطفا قبل از ثبت نام در باشگاه مشتریان و خرید محصولات شرکت اکباتان به موارد ذکر شده حتما توجه فرمائید. مشاهده...
باشگاه مشتریان فرش اکباتان
باشگاه مشتریان فرش اکباتان هدفمند بوده و برنامه‌های منظم و پیوسته‌ای برای شما مشتریان و همکاران عزیز دارد. یکی از اهداف این باشگاه در جهت فروش بیشتر و کسب منافع برای دو طرف است. پس از جمع‌آوری اطلاعات مشتریان، باشگاه مشتریان فرش اکباتان از سلایق، علاقه‌مندی و درخواستهای شما اطلاع یافته و بوسیله آن آینده مجموعه‌های مختلف شرکت را ترسیم و بهینه می‌کند. تولیدات، خدمات و سایر فعالیتهای شرکت فرش اکباتان با استفاده از اطلاعاتی که از این بخش بدست می‌آید، می‌تواند توسعه یافته و در جهت رضایت شما مشتریان و همکاران عزیز گام بردارد.
باشگاه مشتریان فرش اکباتان هدفمند بوده و برنامه‌های منظم و پیوسته‌ای برای شما مشتریان و همکاران عزیز دارد. یکی از اهداف این باشگاه در جهت فروش بیشتر و کسب منافع برای دو طرف است. پس از جمع‌آوری اطلاعات مشتریان، باشگاه مشتریان فرش اکباتان  از سلایق، علاقه‌مندی و درخواستهای شما اطلاع یافته و بوسیله آن آینده مجموعه‌های مختلف شرکت را ترسیم و بهینه می‌کند. تولیدات، خدمات و سایر فعالیتهای شرکت فرش اکباتان با استفاده از اطلاعاتی که از این بخش بدست می‌آید، می‌تواند توسعه یافته و در جهت رضایت شما مشتریان و همکاران عزیز گام بردارد.
تاریخ ثبت : 1397/02/29
    
 
  نام و نام خانوادگی : *
آدرس ایمیل یا شماره تماس : *
  دیدگاه : *