بازدیدکنندگان گرامی؛ لطفا قبل از ثبت نام در باشگاه مشتریان و خرید محصولات شرکت اکباتان به موارد ذکر شده حتما توجه فرمائید. مشاهده...
فرش ماشینی مناسب برای راهرو
راهرور یکی از بخش های مهم در دکوراسیون خانه می باشد که به دلیل جایگاه ورودی بسیار مورد توجه است. اساسا پهن کردن یک فرش مناسب در راهروهای خانه می تواند به دکوراسیون خانه جلوه ای بهتر و زیبا تر ببخشد. برای انتخاب فرش ماشینی مناسب برای راهرو باید نوع دکوراسیون و طراحی فضای خانه را در نظر گرفت.

راهرور یکی از بخش های مهم در دکوراسیون خانه می باشد که به دلیل جایگاه ورودی بسیار مورد توجه است.  اساسا پهن کردن یک فرش مناسب در راهروهای خانه می تواند به دکوراسیون خانه جلوه ای بهتر و زیبا تر ببخشد. برای انتخاب فرش ماشینی مناسب برای راهرو باید نوع دکوراسیون و طراحی فضای خانه را در نظر گرفت. فرش راهرو به دلیل رفت و آمد زیاد در این بخش بسیار کاربردی است و می تواند یک عایق خوب برای صدا باشد. جهت خرید فرش ماشینی مناب برای راهرو باید معیارهای زیادی را مورد بررسی قرار داد.

ابعاد فرش مناسب برای راهرو

فرش راهرو باید دارای ابعاد و اندازه های مناسب باشد. با توجه به ابعاد راهرو می توان فرشی باریک و یا طویل را انتخاب کرد. فرش ها و قالیچه های راهرویی اغلب دارای طول بلندی هستند و انتخاب ان ها بسته به سلیقه شخصی و میزان بودجه افراد می باشد. برای بزرگتر نشان دادن فضای راهرو می توان از فرش های ماشینی با ابعاد بزرگ و رنگبندی روشن و تم ایرانی استفاده کرد. بهترین سایز برای قالی راهروها همان اندازه دقیق آن ها و یا چند سانتی متر کوچک تر می باشد. فرش های ماشینی با ابعاد قالیچه ای یکی از مناسب ترین فرش ها برای راهرو خانه می باشند. به این منظور بهتر است قالیچه‌ به درازای راهرو باشد اما پهنای آن طوری باشد که از دو طرف کمی از پوشش کف کمتر دیده شود.

جنس فرش مناسب برای راهرو

وجود گرد و غبار و کثیفی بیشتر در راهرو خانه باعث می شود که بهترین جنس فرش ماشینی برای این بخش از خانه استفاده گردد.. وجود یک فرش ماشینی مناسب برای راهرو می تواند مانع از جذب الودگی و گرد و غبار شود و از فرسوگی و سایش پارکت و سرامیک ها نیز جلوگیری نماید. اولین مرحله برای انتخاب فرش مناسب راهرو، جنس و کیفیت فرش است. فرش راهرو باید کاملا مقاوم و بدون پرز باشد تا در زمان تمیز کردن ان دشوار مشکل نشویم.
بهتر است فرش ماشینی راهرو از فرش های پرز کوتاه و ساده مانند گلیم و جاجیم باشد تا به سادگی شسته و تمیز شوند. قالی ماشینی درجه یک مناسب راهرو باید از جنس نایلونی و پلی استر باشد زیرا مقاومت این الیاف بسیار بالا و قیمت ان بسیار ارزان است.

مدل فرش مناسب برای راهرو

به طور معمول قالی های ماشینی راهرویی در دو نوع سنتی و فانتزی تولید و عرضه می شوند. فرش ماشینی سنتی راهرو به صورت گلیم فرش ماشینی، گلیم گبه و گلیم جاجیم تولید می شود و فرش ماشینی فانتزی و مدرن راهرو به صورت فرش شگی ، فرش شنل و فرش سه بعدی تولید و عرضه می شود.
قالی های ماشینی سنتی مناسب راهرو از طرح های ریز بافت هستند و قابلیت تطبیق با دکوراسیون های مدرن را دارند.
فرش های ماشینی فانتزی راهرو به دلیل تنوع در طرح و رنگ پاسخگوی تمامی نیاز و سلایق می باشند و هر کس می تواند با هر بودجه و هر سلیقه ای از این فرش ها خریداری نماید. طراحی قالی های فانتزی مناسب راهرو بیشتر از طرح های ساده و مدرن می باشد و عموما از اشکال درشت هندسی ساده مانند مربع، مستطیل، دایره و یا ترکیب این‌ چنین اشکال هندسی با یکدیگر هستند. این فرش ها در دسته های فرش فانتزی راهرویی 500 شانه، فرش فانتزی راهرویی 700 شانه، فرش فانتزی راهرویی 1000 شانه و فرش فانتزی راهرویی 1200 شانه تولید و روانه بازار می شوند.
فرش ماشینی فانتزی به علت طرح های برجسته و سه بعدی بودن به فضای راهرو جلوه ای خاص و مدرن می بخشد و به دلیل تنوع بالا در طرح می تواند با دیگر وسایل خانه نیز ست شود. بافت قالی فانتزی راهرو همچون دیگر فرش های ماشینی توسط مدرن ترین و به روز ترین ماشین الات با نخ پروپیلن فاقد پرزدهی و ضد حساسیت انجام می گیرد. فرش فانتزی راهرو دارای ویژگی های چون مقاومت در برابر رطوبت و حرارت، قابلیت شست شو های مکرر، تنوع بالا و قیمت مناسب است.
 

فرش شنل برای راهرو

قالی های پرزبلند ماشینی شنل یکی از انواع فرش فانتزی مدرن راهرویی هستند که در ابعاد 1 در 1/5 و 1/5 در 2/25 بهترین گزینه برای راهروهای پر رفت و امد می باشند. این فرش ها با الیاف مصنوعی مرغوب پلی استر در ابعاد قالیچه ای تولید می شوند.

فرش سه بعدی برای راهرو

قالی های ماشینی سه بعدی یکی از جدیدترین و زیباترین مدل های فرش مناسب راهرو هستند. این فرش های فانتزی راهرویی 500 شانه هستند و تعداد رنگ به کار رفته در ان های بسیار کم بوده و بیشتر به صورت تک رنگ و یا دو رنگ می باشند.

گلیم فرش برای راهرو

گلیم فرش های ماشینی به دلیل داشتن نخ خاب کوتاه و بافت با نخ خاب پلی استر و بی سی اف، با کیفیت ترین فرش برای راهرو خانه هستند. این نوع فرش ماشینی توسط ماشین الات پیشرفته تولید می شوند و قیمت بسیار مناسب تری نسبت به دیگر فرش های ماشینی دارند.
گلیم فرش های ماشینی بدون پرز و نرم هستند و انتخابی عالی برای راهرو محسوب می گردند. شست و شوی اسان و دوام بالا از خصوصیات گلیم فرش فانتزی راهرویی است که باعث شده تا این محصولات فروش بالایی داشته باشند. این قالی های ماشینی درجه یک مانند سایر فرش‌ها در ابعاد مختلف ۲ متر تا ۱۲ متر در ۶ تا ۸ رنگ بافته می‌شوند و از طرح‌های متنوعی برخوردار می باشند.

تاریخ ثبت : 1400/03/06
    
 
  نام و نام خانوادگی : *
آدرس ایمیل یا شماره تماس : *
  دیدگاه : *