بازدیدکنندگان گرامی؛ لطفا قبل از ثبت نام در باشگاه مشتریان و خرید محصولات شرکت اکباتان به موارد ذکر شده حتما توجه فرمائید. مشاهده...
فرش دایره ای شکل در دکوراسیون، همانند قرص ماه کامل
بر اساس آنکه فضای خانه ها اکثرا به شکل مستطیل و یا مربع می باشد، بسیاری ترجیح می دهند که کف منزل را با فرشهای مستطیل یا مربع شکل، بپوشانند. حال آنکه می توان با فرشهای گرد و بیضی شکل، نمای خاص و متفاوتی به منزل داد که گاها شیک تر از فرشهای مستطیل و مربع شکل است.

فرش به عنوان بخش مهمی از فضای خانه و دکوراسیون می باشد که فضا را دوستانه و گرم نشان می‌دهد که با توجه به سلیقه افراد، طرح، رنگ و شکل فرش می تواند فضای خانه را متفاوت نماید. همواره استفاده از فرش های مربع یا مستطیل رواج بیشتری دارد، در صورتیکه بر اساس یکسری نکات، می توانیم از فرش گرد و بیضی نیز استفاده کنیم. در حقیقت بر اساس تجربه دیدن دکوراسیون های مختلف، هنگام خرید فرش برای پوشش و زیبایی دکوراسیون منزل، سراغ فرش‌ هایی به شکل مربع یا مستطیل می‌ رویم. این نوع فرش، علاوه بر آنکه همانند سایر فرشها موجب زیبایی منزل است، همانند یک شی تزئینی دیده میشود که دلیل اصلی آن، متفاوت و خاص بودن فرش دایره‌ ای شکل است و موجب درخشش فضا می گردد. بدین ترتیب، فرش دایره ای شکل در کنار مبلمان و لوازم دکوراسیون، مانند یک قرص ماه کامل بر روی کف اتاق می‌درخشد.



انتخاب رنگ فرش دایره ای، خاص شدن دکوراسیون

به منظور انتخاب فرش دایره ای شکل، نیاز است تا به رنگ و طرح کاغذ دیواری و یا رنگ دیوارهای منزل، نقش و طرح مبلمان، رنگ و طرح سرامیک و کف منزل توجه نمود. متناسب ترین رنگ و طرح فرش دایره ای شکل، آنست که همخوانی با رنگ زمینه دکوراسیون داشته باشد تا جلوه و دید بسیار بیشتری داشته باشد. ذکر این نکته لازم است که، چنانچه پارچه‌ های به‌ کار رفته در دکوراسیون پرنقش‌ و شلوغ است، در این صورت بهتر است که فرش دایره‌ ای ترکیبی آرام‌ تر و خلوت تر داشته باشد.

متفاوت بودن رنگ فرش با رنگ غالب دکوراسیون، کمک بسیار زیادی به دیده شدن و زیبایی فرش می نماید و فضا را دوچندان زیباتر و بهتر می کند. به عبارت دیگر، اگر رنگ فرش با رنگ غالب بر فضا کاملا متفاوت انتخاب شود، هم جذابیت  فرش بیشتر می‌شود و هم جذابیت دکوراسیون. در واقع این متفاوت بودن رنگ،  کمک می کند تا هم فرش بهتر دیده شود و هم دکوراسیون و در نتیجه فرش دایره ای شکل، خاص تر و بهتر دیده می شود.



انتخاب متناسب فرش دایره‌ای و تاثیر آن بر دکوراسیون

بر خلاف فرشهای مستطیلی و مربعی شکل که قسمت زیادی از کف منزل را می پوشاند، فرش دایره ای شکل کل کف دکوراسیون را نمی پوشاند و نیاز است تا بدین نکته توجه نمود که مرکز اتاق و پذیرایی، تعیین کننده سایز و اندازه فرش دایره ای شکل است. برخی افراد معتقدند که با توجه به اینکه کف منازل از سرامیک یا انواع کفپوش تشکیل شده است، توسط فرش به طور کامل پوشیده نشود، که در این حالت، قرار گرفتن فرش دایره ای شکل در کنار انواع کفپوش ها، ترکیب فوق العاده ای خواهد بود.

اندازه فرش گرد باید متناسب فضای کف اتاق و پذیرایی باشد تا به طور مناسبی دیده شود و بهتر است تا فرش در کنار پایه های مبلمان قرار گیرد تا فردی که روی مبل می‌ نشیند پاهایش بر روی فرش قرار بگیرد. بدین ترتیب علاوه بر آنکه دکوراسیون مدرن می شود، چیدمان و دکوراسیون، منسجم و کامل جلوه می کند. چنانچه همراه با فرش دایره ای شکل، مبلمان نیز به صورت دایره‌ وار قرار بگیرد و یا میز غذاخوری گرد باشد، دکوراسیون و چیدمان منزل بیشتر جلب توجه می کند. این جذابیت بدلیل آنست که به طور طبیعی، افراد از هماهنگی اجسام در دکوراسیون لذت می‌برند و تقریبا در اکثر موارد این هماهنگی بین فرش دایره ای شکل و چیدن مبلمان و میز به صورت دایره ای، می تواند تفاوت بین دکوراسیون مستطیلی و دایره ای را بسیار بیشتر و خاص تر کند.



شرکت فرش اکباتان با بهره گیری از تجهیزات مدرن و متخصصین بافت فرش، این نکته را مد نظر خود قرار داده  است که در کنار تولید فرشهای مستطیلی و مربعی شکل، با توجه به سفارشات مشتریان محترم، فرش دایره ای شکل نیز تولید نماید.
تاریخ ثبت : 1399/09/12
    
 
  نام و نام خانوادگی : *
آدرس ایمیل یا شماره تماس : *
  دیدگاه : *